Intensiv helg

Det är torsdag och jag ser fram emot morgondagen.. Inte för att jag ska jobba, utan för att det är början på helgen, som jag tror kommer bli intensiv men väldigt rolig!

Imorgon kväll ska jag på tjejmiddag hos Jenny, vin och tjejsnack, det är mumma det!
Sen på lördag förmiddag så plockar mamma, Lasse och Tomas upp mig i Stockholm för vidare färd mot Uppsala.
Där ska vi titta och heja på bonusBror Stefan som ska spela SM-final i bandy. Vi ska faktiskt bo på hotell där, så det blir väl att gå ut och äta och så efter matchen. Sen åker vi hem efter hotellfrukosten på söndag förmiddag =)
Och när vi kommer hem så ska vi hämta Doris, som ska vara hos dagmatte Eva hela helgen. För att helgen ska bli fulländad så ska vi på hockey på söndag kväll.. Inte en lugn stund med andra ord!
Men det ska bli riktigt riktigt kul!

Nu ska vi snart ta oss en kopp te här, gottigottgott!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj här händer det grejer ser jag!

Ha så jättekul!

=)

2009-03-20 @ 10:54:56
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig bogg :)

Hoppas du får en fantastisk helg

Kramar!

2009-03-20 @ 11:00:45
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du hjälp med din BLOGGDESIGN eller känner du någon som vill ha det? jag hjälper gärna till. kontakta mig i så fall på jennie[email protected]



ha en jättetrevlig helg nu!

2009-03-20 @ 11:02:46
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0