Godmorgon!

Klockan är halv åtta och jag har snart varit uppe i en timme :)
Meningen var att jag skulle gått kurs i S-HLR idag 8.30-12.30 och sen jobbat till 21.30.
Jag har gått och dragit på mig en förkyling, så jag kände nu på morgonen att jag ska nog hoppa över kursen, så att jag kan koncentrera mig på att orka jobba i eftermiddag istället.. ett 13-timmarspass var inte riktigt vad min kropp behöver just nu. Och dessutom är det kurs imorgon med, så då blir det ett 11-timmarspass, puh! Men det ska jag nog orka!

Snart är det helg :) Ska bli underbart!
På lördag ska vi grilla, Linda och Vilma kommer, det var ju såklart tänkt att Chrille skulle vara med också, meeeen, vi tänkte ju inte på att det är ju någon som ska gifta sig på lördag, har ni hört talas om det förresten?!
Och det går ju åt ett X antal livvakter där till alla kungligheter och andra kända människor. Så han blev ju såklart inkommenderad. Men Linda och Vilma är inget dåligt sällskap det heller :)

På söndag ska jag till Kattis på smink/hudvårdsparty på eftermiddagen, sen blir det lite grillning och vin efter det, härligt! Jag är ju även ledig måndag och tisdag :)
Jag kör tvådagarsvecka nästa vecka, alldeles lagom.. hehe!
Det är ju midsommar på fredag, har tagit semester fredag och lördag!
Vi ska till Malmköping i år igen, riktigt mysigt. Kul att få träffa kusiner och annan släkt, inte så ofta nu för tiden.
Det blir 5-kamp,bubbelvin, sillunch, dans runt stången, grillning, snapsar, vin, många skratt och gitarren brukar åka fram framåt natten ;) Hur ser din midsommar ut?

Igår var jag på Parken Zoo med min svägerska Marita och brorsbarnen, det var väldigt skoj! Och vi hade ett underbart väder, sol och varmt hela dagen. Ska försöka lägga in lite bilder, kanske om en liten stund ;) Om jag orkar.
Igår kväll for jag runt på en liten shoppingrunda, resultatet blev två tillbakalämnade plagg från senaste shoppingturen, istället köpte jag några leggings och två par byxor. Nöjd!

Viktresultatet imorgon har jag inga förväntningar på alls, jag vet att jag har gått upp. Vi var ju en vecka utan internet, då tappade jag kontrollen lite, åt för mycket. Och nu är det svårt att hitta tillbaka, men jag försöker. Igår på Zoo blev det ju såklart en glass..

Nu är min kopp te slut..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0