Intensivt pluggande

Varför lär man sig aldrig? Varför sitter man jämt i sista minuten och ska lära sig allt?
Jaja, nu är det så och då är det bara att försöka få in allt i det lilla huvudet, inte det lättaste!

Helgen då? jo den var rolig!
I fredags satt jag och pratade med Jenny på msn hela kvällen, hehe, vi satt och skickade musik till varandra..
I lördags var jag på en liten tjejmiddag hos Jenny :-) Sen var vi ute i stockhomlsvimlet en sväng ;-)
Kvällen avslutades på Mc´Donalds, det var inte helt fel .. hehe
Och taxiresan hem ska vi ju inte tala om, det var det märkligaste jag varit med om.. haha

Jaha då är det mindre än en vecka kvar till jul då, det känns ju helt sjukt!
Ingen julstämmning alls :-(

Nu måste måste jag fortsätta sjukvårdspluggandet..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0