Knas..

Det verkar ha varit massa strul med bloggen, man har inte kunnat göra några inlägg på länge! Trist.. men nu hoppas jag att det ska funka som det ska!

Idag är det fredag, skönt! Men veckorna går så läskigt fort nu för tiden. Man börjar väl inte bli gammal? ;-) Huvva! Bara en dryg vecka kvar till jul!!

Imorgon ska jag åka till Jenny och dricka vin :-)) Sen är det väl tänkt att vi ska planera lite inför en eventuellt kommande klassfest..

Igår var jag ooootroligt klantig, jag tvättade mobilen i tvättmaskinen! Smaaaart Anna!!
Den låg tydligen på sängen, och jag skulle byta lakan, så jag rafsade ju bara ihop allting och slängde i maskinen. Efter en stund så hörde jag hur det dunkade i maskinen.. Skumt tänkte jag, lakan borde ju inte dunka så mycket.. Sen trillade poletten ned, då kom jag på att jag hade lagt mobilen på sängen! men det var ju ganska mycket för sent då, den var vattenfylld.. *snyft* SIM- kortet och hela rubbet var ju förstört, så alla telefonnummer och allt är ju puts väck! jaja.. livet går vidare!

Nu ska jag äta lite lunch efter ett svettigt 30 minuters pass på crosstrainern ;-)

Ha det gott!
Trevlig helg!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej du!

I morgon blir det vin och Winnerbäck för hela slanten:-)
Kram på dig!

2006-12-15 @ 19:09:38
Postat av: Sara

Hallå!
Nu har jag varit in o läst lite... Är ingen smygis den här gånge :). Ha det! Kram

2006-12-17 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0