Måndag

Så var det måndag igen... Idag har det inte hänt så himla mycket mer än att jag har tränat och pluggat! Och gått promenad i regnet med Doris såklart :-/

Igår var det ju dax för Axels dop, det var mycket trevligt! Och Angelica hade ju gjort så himla goda smörgåstårtor.. slurp! Kände att jag var tvungen att träna bort den biten jag åt igår, för det är väl inte det nyttigaste som finns.. hehe

Har lite svårt att skriva just nu för det sitter en Oliver och stirrar på skärmen och petar med tassen på bokstäverna vartefter jag skriver dom :-)

Ikväll blir det fisk till middag, det är mumma det!

På onsdag ska vi till KTC (kliniskt tränings centrum) på Karolinska och öva på att ta blodprover och blodtryck och massa sånt skoj! Det ska bli spännande, kul att öva lite praktiska saker oxå, inte bara sitta hemma och läsa!

På återseende..

Kommentarer
Postat av: Linis

Hej tjejen, följer din blogg intensivt och hoppas på lite fler bilder ;-) Hoppas att du har det bra fast det regnar i december. Hörs! Kram Linis

2006-12-04 @ 22:48:21
URL: http://www.linis06.blogg.se
Postat av: sandra

tjeeenare bruutten! allt ävl med dig?! haha tittar in och säger heeeeej =)

kram sandra

2006-12-05 @ 12:40:06
URL: http://svenssontjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0