Psykiskt störd...

... eller nåt sånt känns det som jag har blivit av allt pluggande senaste dagarna! Tänker på det hela tiden.. Förut när jag duschade stod jag och tänkte på vad man skulle ge för behandling och medicin vid Hjärtsvikt!! Hallååå.. skaffa ett liv! hehe..
Men imorgon gäller det, känns som om jag har någorlunda koll, men det vet man ju aldrig, kanske har pluggat på fel saker... Ganska svårt att veta vad man ska sikta in sig på när det är 160 sidor man har prov på, man kan ju inte rikigt lära sig allt ;-)
Ska bli skönt att få det gjort i alla fall!

Om det är nån av er som går i  "skaffa hund tankar" så har ni några sötisar här.. Doris syskon!

Idag åt jag en väldigt god middag här i min ensamhet :-) Det blev kycklingfilé, bulgur, tzatziki och broccoli.. väldigt smarrigt om jag får säga det själv.

När provet är gjort imorgon ska jag försöka komma i lite julstämmningresten resten av veckan, kanske baka nåt smarrigt eller så ;-)

En annan sak som jag förresten också blir lite halvt psykiskt störd av är att inte ha nån mobil! Beställde ett nytt kort i torsdags förmiddag, hon sa att jag skulle ha det på fredagen.. men jag har fortfarande inte fått det så jag ringde till dom idag. Han sa att det är beställt så det är på väg! Jo tjena.. det där kan man kalla snigelpost! Får väl hoppas på att det kommer imorgon då..

Nu ska jag strax gå och knoppa så att hjärnan är pigg imorgon (om det nu är möjligt när det gäller min, man kan ju alltid testa)

På återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0