Tjejkväll :-)

Ja ikväll är det dax för en liten tjejkväll, ska bli riktigt roligt!
Är precis hemkommen från en promenad med Doris, måste ju aktivera det lilla energiknippet så hon håller sig lugn ikväll ;-)
Jag ska hämta Lenisen snart, hon ska nämligen klippa mig! Hur ska det gå? ;-)
Sen vid 18-19 nånting så kommer Kattis och Elin oxå, och vi ska dricka vin och äta lite tacos.. mumma!

Jag jobbade lite extra på hemtjänsten igår, bra med lite pengar!

Det har inte hänt så mycket i mitt liv senaste tiden så jag har inte så mycket mer att skriva för tillfället!
Återkommer kanske med lite bilder från kvällen ;-)

Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att ni får en jättetrevlig kväll:-)


Good friends are like stars.... You don't always see them, but you know they are always there.

Puss o kram på dig

2006-12-09 @ 15:52:15
URL: http://jennyseth.blogg.se
Postat av: Linis

vart tog bilderna vägen?? :P

2006-12-11 @ 17:07:37
URL: http://www.linis06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0