Aj oj aj oj!

Shit "pom fritt" vilken träningsvärk jag har i låren, den här dagen kommer inte bli någon lek!
Vi som ska träna imorgon förmiddag igen, skulle tro att det blir mest armarna som får sig en omgång då!
Jäkla Konny och lura på mig massa såna grejer på gymmet som är så jobbiga ;-)

Får se om jag kan stappla mig ut på en promenad senare..
När Tomas vaknar ska det städas det är dax nu, ser ut som jag vet inte vad här hemma nu.

Imorgon hoppas jag få på mina vinterdäck, känner mig aningen isolerad nu!

Nu längtar man ju ganska skapligt till på söndag, ska bli sååå skönt! :-)))


På återseende..

Kommentarer
Postat av: tessan

tja bruden! du lyckades ju få till en skitbra sida ju.förstår att du längtar till sö,vem vill inte göra en sån tripp! själv ska jag lära mig kassan på birgers ikväll,e halloween party med bästa outfit tävling.bingo rimer ska dela ut pris.kan bli skojsit.GRATTIS till bloggen,kramiz från tessan

2006-11-03 @ 14:52:31
Postat av: sandra

nice nice! kanske lite mer uppdaterad än lunar bloggen :P ha de görr i skottland

2006-11-03 @ 23:48:35
URL: http://svenssontjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0