Död höna och förkylning!

Jaha då sitter man här och mår risigt :-(
Har massa ont i halsen och är allmänt hängig i hela kroppen!
Lyssnar på hockey och dricker en kopp te som jag blev serverad av min älskling!

I fredags fick Doris tag på en av grannens hönor, så den dog ju! Det var lagom pinigt.. men som tur var så blev dom inte så arga.. hehe

I lördags hade vi teori på hundkursen, det var intressant, man fick lära sig mycket om hundar och hur dom funkar som man kanske inte riktigt visste.

I lördags kväll kvar vi hos Linda och Kristoffer i södertälje.. det var mycket trevligt! Drack vin, drinkar och faktiskt lite glögg :-) Åt ost och kex och snackade och spelade TP.. Kristoffer blandade ju lite väl starka drinkar kanske, så man mådde ju inte så strålande igår..hehe det var en riktig slappardag!'

Imorgon hoppas jag att jag mår bättre så att vi kan åka till gymmet :-)
Skulle vilja träna lite med Doris också, lite klicker och så tänkte jag sätta upp elstängselstolpar på gräsmattan så att vi kan träna lite slalom!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0