Härligt!

Åh vad härligt det är när man kan få den gråa trista vardagen upplivad! :-)

Idag var pappsen och jag ute på en långpromenad i skogen med Doris, då plötsligt ringer telefonen.. Vem finns i andra änden om inte min Lenis som undrar om inte vi kan ta en " mittiveckanvinkväll"! De behövde jag inte fundera länge på ;-)
Så jag ska hämta henne från jobbet kl 18 och sen ska vi äta och dricka lite vin.. supermysigt ju!

Annars händer det inte så mycket, har pluggat lite och pratat med Katta i telefonen nästan en timme,dom har ju köpt hus nu så hon hade mycket att berätta :-)

Ikväll åker Anki och Niklas till Brasilien.. men jag skulle inte alls vilja följa med, det är ju så skönt här hemma hmm... nåja! Nästan iallafall :-/   Men ni får väl ha det så jävla bra där då! :-P

Nähe, förbereda maten och sen dyka in i duschen då!

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0