Helgen

Så där... nu är denna hektiska helg över! Men den har varit himlans kul..
I fredags var det ju fest med astra, jag hade ju missuppfattat allting.. hehe (typiskt mig)
Trodde mer att det var nån liten tillställlning,typ middag för 50 pers eller nåt.. För festen var ju med nån ny organisation som min lilla grupp ska byta till. Men det visade sig att det var deras årliga fest med 500 pers och hur påkostat som helst, med artister och hela köret! Jag skulle ju åka hem 22.30 eftersom Tomas slutade jobbet då,ville verkligen inte det, för det var så himla kul, men sånt är livet. Var nog bra att jag åkte hem eftersom vi skulle upp på hundkurs lördag förmiddag.

I lördags kväll var vi hos Anders och Marita på Tapas-knytis, det var väldigt trevligt och väldigt gott :-)
Sen var det upp imorse och fara iväg på hundkurs igen, vi fick prova på att spåra i skogen, det var skoj!
Hem... slänga sig i duschen för att åka iväg och se när SSK vann över Bofors med 7-2! Tomas hade fått biljetter från jobbet och gratis är ju gott ;-)

Så nu känner jag mig lagom trött.
Tomas har åkt och jobbat, stackarn..
Jag ska snart gå och lägga mig och läsa lite i min sjukvårdsbok :-/

Har en ganska lugn vecka framför mig tror jag, ska bara träna och plugga. Men sen kommer ju helgen, då är de hundkurs, dop och första advent :-)

Sköt om er!

Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0