Hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter några härliga dagar i Glasgow. Vi hade det riktigt bra!
Hotellet var kanske ingen höjdare, men sånt får man leva med! Massor med mysiga pubar! Maten var väl inte heller så bra, levde mest på mackor, typ subway! Men det är ju gott det med, men när man kom hem längtade man rejält efter riktig mat.
Vi har gått väldigt mycket dom här dagarna. Fast vi har också provat dom flesta transportmedel, taxi, tåg, tunnelbana och buss! Tunnelbanan var helt klar bäst, liten och jättesmidig, den gick som i en cirkel runt hela stan, en åt varje håll. Så vilken man än tog så kom man alltid rätt till slut! Det var suveränt.

När vi skulle åka till Whiskydestilleriet så var vi tvungna att åka buss, det var ingen härlig resa, 50 min skumpande. Busschaufförerna där körde ju inte som gudar direkt, hemskt var det!

Idag måste jag nog ta mig ill tandläkaren igen, har fortfarande ont i tanden som jag fick lagad för två veckor sen. Aj aj aj!

Jaså idag är det fredag, känns konstigt, vi har ju redan haft våran helg känns det som.. hehe

Men imorgon ska vi till Linda och Christoffer och dricka lite gott och bara umgås, har inte träffat dom sen jag fyllde år, så det ska bli superkul!

På återseende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0