Lite snö och strömavbrott

Nu har det äntligen kommit lite snö, fast mycket är det ju inte, men det snöar nu också så jag hoppas att det blir mer. Doris blev alldeles lycklig när hon kom ut och såg att det var lite vitt ute, sprang som en tok och försökte ploga nosen i den lilla snön som fanns ... Hon var så söt så!

Imorse var det strömavbrott några timmar här, det är mindre kul. Eftersom vi har egen brunn så har ju inget vatten då heller. Man blir ju helt handikappad, vet helt plötsligt inte alls vad man ska hitta på.. Så jag gick och la mig en stund till ;-)

Idag kommer det nog inte att hända så mycket här, hade tänkt åka in till och träffa Linda samt åka förbi kamraterna på Astra en sväng,men ska det vara på det här viset så vill jag nog inte ge mig ut några längre sträckor med sommardäcken. Man vill ju inte halka...

Idag har jag träningsvärk i axlarna och bröstmusklerna, rodde 2000m på gymet igår, det känns!

Oj oj oj, nu snöar det mera här, härligt!
Ska gå ner och tända en brasa i kakelugnen nu så vi får upp lite värme här..

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0