Lördag

130566-4


Idag är jag lite trött, vet inte riktigt varför, känns bara segt!
Men Kattis och jag ska åka och träna på eftermiddagen, så då kanske man piggnar till lite.
Annars händer det nog inte så fruktansvärt mycket idag, måste få mina däck bytta och hoppas på att Tomas kommer upp ur sängen nångång! :-)

Imorgon är det hundkurs med Doris, och sen vid 19 tiden så bär det av mot Skavsta för att till slut hamna i Glasgow.. Det ska bli superkul!

Nu snöar det här igen, men det är tyvärr plusgrader så det blir liksom ingenting av det :-(
Igår var det Idol, och jag tyckte att det var helt fel att Danny åkte ut, Cissi skulle ha åkt istället! Punkt slut!

Bilden här uppe föreställer mig och två av mina bästa vänner Lenisen och Kattis på min födelsedag!
Tänkte att det kanske ser lite trevligare ut om man har lite bilder :-)

Snart lunchdax!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på dig! Sökte på hundkurser i vår stad och hamnade i din blogg, konstigt. Sen kände jag igen dig och så kom jag på att vi har gått i samma klass i soldalaskolan. Hihi!

Hoppas du har det bra!

Hej Svejs

2007-12-15 @ 19:44:01
URL: http://miasmagasin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0