På bättringsvägen..

Nu mår jag hyffsat, har legat halvdeckad i några dagar, men idag tog jag mig i alla fall iväg på föreläsning. Etik var dagens ämne och det var faktiskt mycket intressant, väldigt bra föreläsare!

Imorgon hoppas jag att jag mår helt okej så att jag kan röja upp lite här, och framförallt tvätta undan lite, har ju snart inga kläder att ta på mig :-P
Måste börja plugga inför provet på onsdag också.. puh

På lördag är det hundkurs igen, det ska bli roligt.. Vi får hoppas att våran lilla primadonna kan vara lika duktig som förra gången ;-)
Annars blir det nog en lugn och skön helg, har varit ganska mycket på sistone, och det är en del på helgerna framöver också, så det ska bli skönt att ta det lite lugnt!

Nu är det snart dax för sängen!

Ha det fint..
På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0