Plugg plugg!

Holá!
Idag är det mest plugg som gäller, prov på onsdag, så det gäller att ligga i :-)
Helgen har varit ganska lugn, hundkurs i lördags och Doris var så himla duktig, en av dom bästa hundarna i gruppen *stolt* Tänk bara om hon kunde vara lika duktig hemma som där ;-)
Igår var vi och hälsade på min bror och hans lilla familj. Xander börjar bli stor nu, en riktig going är han, så himla söt. Ett och ett halvt år och kan redan säga tack för maten :-)

Imorgon ska vi äntligen komma igång med träningen igen efter ett uppehåll pga sjukdom och så.
Ska köpa årskort, så sen finns det inga undanflykter!

En annan intressant sak jag har att rapportera är att Doris löper för andra gången, stor tjej nu ;-)

Och hörrnini som läser... Kan inte inte slänga in en liten kommentar så jag vet ungefär vilka ni är som läser, för det är faktiskt några stycken! Jag blir ju så nyfiken :-)

Bye så länge..

Kommentarer
Postat av: Anki

JAG LÄSER JÖ ;o)
Kanske borde skriva lite i min blogg men kommer inte ihåg inlogget just nu ;o)
Kram på dig

2006-11-23 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0