Seger

SSK vann över AIK :-)


Huvva vilket snöoväder det har varit idag. Tomas tvingades ut för att byta vinterdäck på sin bil ikväll vi åtta tiden. -4 grader var det ute, och stackars honom tyckte jag.. men men.. Annars hade han inte fått åka till jobbet för mig! :-)
Men jag var allt lite orolig ändå när han skulle ge sig iväg!

Imorgon är det träning igen, det ska bli skönt.
Det är nån fläkt i min dator som hålle på att ge med sig så det låter som ett tröskverk här inne. Hoppas bara inte att den säckar ihop helt..

På söndag bär det av till Skottland, det ska bli riktigt mysigt faktiskt! Kul att se sig om lite i världen.

Nu ska jag krypa ner i sängen!
Ha det gott!

Bye

Kommentarer
Postat av: Krylla

Lyfter på hatten och hojtar grattis till SSK-segern :-)

2006-11-02 @ 09:26:10
Postat av: Eva-lotta

Hejjj
Måste ju kolla vem du är ;)
syns på vk

2006-11-02 @ 09:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0