Weeeeehooo

Skönt att ha klarat det där jäkla provet!
Nu är jag börjat på en ny kurs, en lång en... Sjukvård, ska hålla på ända till vecka 5, den innehåller 4 veckors praktik också. Jag ska vara på IVA (intensivvårdsavdelningen), det ska bli mycket spännande, är nästan lite nervös!

Imorgon blir det träning igen.. skönt :-)

På fredag ska jag åka till Kay på eftermiddagen, sen ska vi ju på astrafest.. Men jag åker till henne så tidigt för det var länge sen vi sågs, vi har nog mycket att prata om nu :-)

Jag vet inte om jag har så mycket mer att tillägga just nu, ska gå ner och ta mig nåt att äta.
Sen ikväll måste man ju såklart kolla på Bonde söker fru ;-)

På återseende..

Kommentarer
Postat av: Jempa

Jag är här och läser lite då och då... Nu har jag faktiskt uppdaterat min blogg oxå:-)

Ha en skön helg!
Puss & Kram

2006-11-24 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0