Glad Påsk!

Idag har Anki och jag varit på IKEA! Det var skojigt, fast jag skulle ju inte handla nåt, bara vara med som sällskap.. mmhm, det gick ju strålande! Nooot! ;-)
Sen när vi skulle hem så var det massor med bilar på motorvägen, det kröp fram, så vi tänkte att vi är smarta och tar gamla vägen.. Jo det var ju smart, för så tänkte ju inte alla andra också! Så vi satt i kö på gamla vägen från kungens kurva till slagsta typ.. hehe!

Igår var det skola, Första hjälpen och HLR, det var lite långdraget :-(
Men god lunch åt vi, thaimat! Mumma!

Nu ska jag väcka Tomas som ligger och vilar lite efter en hård dag på jobbet ;-)
Ikväll ska jag göra köttgryta.. och till förrätt blir det Halloumi och tsatziki.. Filibabba!


Glad Påsk mina vänner!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0