Imorgon :-)

Ser verkligen fram emot imorgon.. hela dagen!
Först ska jag fika med Lenisen, tänkte faktiskt att jag skulle ta och cykla dit.. ääända ut till Norrtuna, det kan jag behöva! Har inte träffat henne på ett tag nu eftersom dom kom hem från Thailand i tisdag, så det är verkligen på tiden nu!!
Imorgon kväll, ska Kattis och jag ha en äkta vin och tjejkväll, äta och dricka gott och snacka massa skit ;-)
Vi ska grilla.. mmm!




På lördag ska vi på middag, mormor fyllde 75 år i påskhelgen, så hon ska firas lite, det blir nog trevligt! Inte alltför ofta man träffar släkten nu för tiden..

Igår var vi på operation på Danderyds sjukhus, det var väldigt spännande, höll på att gå riktigt illa. Han blödde riktigt mycket.. 7 liter.. och med tanke på att man har ca 5.5 liter blod i kroppen så kan ni ju förstå att han fick ganska många påsar blod. Men det gick bra till slut som tur var. Men det var kul att se hur det går till när det blir lite kritiska tillstånd för patienten under operationen..

Nu ska jag snart gå och kolla på tv, måste ju följa sm-finalen i hockey ju ;-)

Ha det så bra allihopa!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej på dig! Vilket underbart väder det är ute. Vi har precis grillat ute på altanen. Sitter nu och njuter av utsikten och en flaska rött:-) Det är livet på en pinne det;-) Hoppas du har det lika bra!
Kram Jenny

2007-04-14 @ 20:24:06
URL: http://jennyseth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0