Nyklippt!

Ja det är väl kanske dax att jag skriver här igen nu då, det var ju ett tag sen, har fått påtryckningar från vissa håll om uppdateringen här  *smile*

Nu är jag alldeles precis nyklippt! Anki var så snäll och klippte mig.. Jag mutade med att bjuda på middag ;-)
Så nu är jag mer lättfriserad igen!

Idag har jag jobbat några timmar, väldigt lättförtjänta pengar måste jag säga, jobbade mellan 13-16 och då händer det absolut ingenting! Drack mest kaffe ute i solen.. hehe! Cyklade faktiskt dit och hem, det var svettigt, och bra som jag är lyckades jag ykla vilse på vägen hem, hur man nu kan göra det i närområdet där man har bott i 12 år.. Var tvungen att ringa till pappsen och fråga vart jag skulle cykla för att komma hem.. haha

I tisdags var vi i vagnhärad på hundpromenad med hundskolan, 19 hundar var det, det var riktigt skoj! Smarta jag glömde ju kameran hemma bara.. klantigt!
Helgen som var tror jag inte att vi gjorde nåt speciellt.. hmm
Eller jo jag hade ju vinkväll med Linda i lördags, det var mycket trevligt!

Imorgon ska vi ut och käka, min far fyller ju 60 år, så han ska firas litegrann, det blir nog trevligt! fast han vet inte om det själv ;-) Det gör ju det hela ännu roligare.. hehe


Nu får det vara bra för denna gången :-)


Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Anna, ingen bild på nya frisyren?? Hallåååå?!! Jag vill se ju :-) Hur som helst, skönt att du hittade hem :D Ha en trevlig helg om vi inte hinner höras innan dess. Kram Lina

2007-04-26 @ 23:48:36
URL: http://linis06.blogg.se
Postat av: Lina

Hedda mår mycket bättre, pigg pch kry. Vet inte vad det var, men skönt att det är över. Hoppas solen kikar fram hela helgen. Imorrn ska vi på viltspårskurs igen. Rapporterar mer sen! :-) Kram Lina

2007-04-27 @ 09:15:36
URL: http://linis06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0