Nytt försök!

Idag har det varit skitväder och jag har varit jättelat känns det som, pluggat lite och sen gått en liten promenad!
Klarade i alla fall provet igår, det känns ju bra, nu är det bara två kurser kvar, sen är det klart! :-)

Sitter här nu och håller på att bli galen, ingen av djuren vill vara ute och alla tre är busiga just nu!
Så det sprattar omkring två katter och hund här nu som galningar... *suck*

Imorgon ska jag vara shoppingsällskap till Kattis, man kanske kan handla nåt litet också ;-)
På kvällen kommer Pontus hit på lite middag och så, vi hoppas på uppehåll så man kan grilla! Bäst att passa på innan han ger sig ut på det stora blå igen!

På lördag kväll ska Tomas dricka lite öl och så med grabbarna och Linda och jag ska ha tjejkväll med vin och skitsnack... Härligt!

Nä men det var nog allt för nu tror jag!
Snart dax att gå och sova..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0