Söndag

Då var det söndag igen, den här helgen har gått otroligt fort!
I fredags började jag dagen med att cykla till Lenisen och fika, och sen hem igen förstås! 2 mil vart det.. *duktig*
Sen grillade Kattis och jag, drack vin och dansade på våra dansmattor ;-) Det var mycket trevligt! Måste göras om snart!
Igår var vi ute på en skön promenad med Dorisen, och på eftermiddagen var det födelsedagsmiddag för mormor, också väldigt trevligt... och gott!
Sen var jag jätterolig, somnade i soffan klockan 22 igårkväll.. hehe!

Nu funderar jag på om jag ska gå ut och tvätta bilen, det är ju så underbart väder!
Tomas sover, för han ska jobba inatt :-( Ganska trist! men men, sånt är livet!

Imorgon och på tisdag ska jag på inskolning på mitt sommarjobb, det blir spännande!

Ut i solen!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0