Äntligen!!

Ikväll får vi äntligen gå på hockey igen.. Efter  många månader av hockeyhunger är det nu dax för första träningsmatchen :-) Jag vet jag är lite nördig, men det kan inte hjälpas, finns inget roligare än hockey!
Dagens match spelas ju passande nog i Gnesta Ishall, najs! Åhhh det ska bli så kul!

Annars händer inte mycket idag, jag har satt på en tvättmaskin och en diskmaskin, damsugit nedervåningen och diskat en gryta! Skulle verkligen behöva städa hela huset, men orka! Kanske nästa vecka.. Då har jag inga jobbdagar som det ser ut än så länge.. Så då kan jag kanske samla krafter till att städa ordentligt!

Otroligt skönt att vara ledig idag, synd att det är så dålig luft och så svettigt och klibbigt, man orkar ju inte röra sig.. ett ordentligt åskväder nu tack! så man kan andas igen. Jobbar fredag, lördag, söndag.. och på lördag efter jobbet ska jag till Jenny, dricka lite vin och snacka skit, för vi har lite att prata om ;-), det ska bli kul, var ett tag sen vi sågs nu.. eller ja inte jättelänge sen, för vi har blivit bättre på att träffas sista tiden :-) Förut kunde det gå typ 7-8 månader mellan gångerna, men så kan man ju inte hålla på! Det var i början på sommaren tror jag bestämt som vi sågs sist..

Har sökt ganska många jobb nu tycker jag, men dom flesta är så dåliga på att ens höra av sig, dålig stil! De flesta som jag har sökt har i och för sig inte ansökningstiden gått ut på än, så jag får väl vänta och se vad som händer. Vore ju väldigt skönt att få ett jobb snart..

Och hörrni... ni som tvekar om kryssningen! Kom igen nu, det blir skitkul tror jag.. Hittills är vi typ 8-9 st.. så kom igen nu! Det behöver inte bli så dyrt ju, det mesta drickat kan man ju köpa i taxfree och sitta i hytten och förfesta lite ;-)
Och om någon annan läser detta, som jag inte har frågat om kryssningen så är ni självklart välkomna att höra av er om ni vill hänga med :-)

Nu ska jag gå och äta lite tacos, rester från igår.. hehe Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0