Hehe, nu är jag rikitgt på hugget!

11 SANNA SAKER OM MÄN

Varför blir män smartare under själva sexakten
-Därför att dom är ihopkopplade med ett geni.

Varför blinkar inte kvinnorna under förspelet?
-Dom hinner inte.

Varför behövs det 1 miljon spermier för att befrukta ett ägg?
-Dom frågar inte efter vägbeskrivningen.

Varför skapade gud männen?
-För att en dildo inte kan klippa gräsmattan.

Varför har inte kvinnor mäns hjärnor?
-Dom har ingen penis att placera den i.

Vad har elektriska tåg och bröst gemensamt?
-Det är saker menat för barn, men det är männen som leker med dom i slutändan.

Varför onanerar män?
-Dom älskar sig själva.

Varför snarkar män så fort dom lägger sig på rygg?
-Deras pungkulor faller ner över skithålet och täpper till deras extra lufthål.

Varför har män fått större hjärnor än hundar?
-Bara för att dom inte ska jucka kvinnors ben på cocktailpartyna.
Varför gjorde gud mannen före kvinnan?
-Man brukar göra en råskiss innan man får fram en perfekt produkt.

Hur många män krävs det för att fälla ner toalettlocket?
-Ingen vet, det har inte hänt än.


Kommentarer
Postat av: cissi

Hahaha vad jag skratta. Tårarna bara spruta på mig. Specieltt när jag läste den men snarkningen. Jag kunde inte läsa det för jimmy för ajg skratta så mycket och han tyckte så klart jag var knäpp. :P

2007-08-09 @ 21:30:30
Postat av: Anki

Du var på G igår ;o) Kul
Jag hinner/orkar aldrig uppdatera min blogg. Mötte dig med bilen i morse när du kanske var på väg till jobbet
Kram

2007-08-10 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0