Hurtbullar!

Idag har Anki och jag varit riktiga hurtbullar och varit ute och gått en långpromenad!
Det var rikitgt skönt, härligt väder! Kul med sällskap oxå, man går och pratar om allt möjligt och tänker nästan inte på att man går!
Vi ska försöka få in det som rutin, att träffas en gång i veckan och gå en promenad.. :-) Ett nyttigt sätt att träffas på!

Imorgon ska jag, Kattis och Casper åka till Vingåker och shoppa! Jag hoppas verkligen att jag kan hitta några snygga jeans, det vore perfa!
Sen när vi kommer hem ska vi hjälpa varandra att färga våra hår ;-) Jag är ju nyklippt och allt!

Åh det ska bli så kul att åka på kryssning på lördag, ser verkligen fram emot det!
Har inte festat på hur länge som helst känns det som, har ju bara jobbat hela sommaren nästan..
Så nu är det dax att slå runt och svänga sina lurviga .. hehe

Bye bye..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0