Igen..

Nu blev det sådär igen.. att inlägget som jag skrivit försvann av någon anledning!
Sugen man är på att sitta och skriva allt igen då.. iiiinte!

Helgen var i alla fall bra.. Middagen hos Kattis och Johan var mycket god och trevlig! Doris var med och hon och barnen busade massor och hade jättekul, och oj så trötta dom blev sen, perfekt!

Solen skiner och vädret är underbart! Ska gå ut och slöa lite i hammocken tror jag.. Finns det något skönare? Ja det kanske det gör, men bra skönt är det :-)

Jag börjar inte jobba förrän 16 idag och imorgon, väldigt skönt!

Ut i solen!
Skriver mer en annan gång..

kraaam

Kommentarer
Postat av: anki

min mail fungerar intepå jobbet och jag har inte din mail i huvudet, kan du maila mig?? [email protected] Kram

2007-08-06 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0