"Ledig"

Jo nu är jag "ledig" en vecka, eller tättare sagt jag har inga tider den här veckan, men det kan ändras snabbt, dom kan ringa när som helst och vilja att jag ska jobba! Men jag hoppas jag kan få vara ledig i några dagar i alla fall, det behöver jag.. Har jobbat tokmycket den här sommaren!

I lördags var jag hos Jenny och hälsade på :-)
Vi grillade.. eller rättare sagt jag grillade, och brände kycklingfileérna till kolbitar .. hehe!
Vi fick en shot med 80% stroh rom av Johan innan han gav sig ut på sin utekväll, det kaaan eventuellt ha varit den som var orsaken till den brända kycklingen.. :-D
Sen åkte vi in till stan, gick och gick och gick, sen åkte vi taxi med en galen taxichaufför, han hittade inte alls i stockholm.. Sen var vi på Gerdas och sen gick vi till Preem och åt en smarrig wok, för vi böev visst lite fyllehungriga! Sen tog vi tunnelbanan hem, och då var jag så trött så jag visste inte vad jag hette knappt. Somnade nog innan jag hann lägga ner huvudet på kudden skulle jag tro!
Igårkväll jobbade jag, och det var den längsta kvällen i hela mitt liv tror jag, såå segt!

Idag ska jag till Lena och snacka skit :-) Det blir roligt, för det vet jag redan, för det blir det alltid, vi har alltid roligt och alltid så mycket att prata om! Hehe..

Bidrar med en bild på Jenny från i lördags, det var när vi dansade järnet i hennes vardagsrum ;-)

image79

Nu ska jag gå en promenad med Doran strax..

Hej svejs så länge!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jempa

Ja du, jag ser allt lite flottig ut jag oxå;-) *ler* Men det bjuder jag på..haha
Kram kram

2007-08-13 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0