Måndag!

Nu är jag lite friskare, kan inte påstå att jag är frisk, men som sagt lite friskare!
Har jobbat idag, var på en annan avdelning, kul med lite variation! Fast man känner sig ju som en yr höna när man kommer ny, ingenting är likadant som på min avdelning.. hehe!

Jag går omkring och tror att jag är ledig nu.. det är ju helt galet! Jag är ju arbetslös, när ska jag fatta det då?
Jag har iofs några tider kvar på schemat och oftast så dröjer det inte många dagar innan dom ringer, men tänk om dom inte gör det? Vad ska jag då få pengar ifrån...?
Jag får hoppas att jag får nåt av dom jobben jag har sökt nu, det vore toppen!

Hur som helst så är det faktiskt skönt att vara lite "ledig" nu efter att ha jobbat heeela sommaren!
Och den här veckan har jag ganska mycket planerat faktiskt.. det blir kul!
Imorgon ska jag nog och träna agility med Doris och efter det är det promenad med hundskolan i Trosa. På onsdag ska jag klippa mig. På torsdag ska Doris och jag åka och hälsa på Daimler och Katta och på fredag ska Kattis och jag åka till vingåkers factory outlet och se om vikan göra slut på lite pengar ;-)
Och på lördag åker vi ju på kryssning ... weeee... det ska bli så himla kul!
Skulle vilja färga håret någon dag oxå, får se om det hinns med!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0