Oliver..

.. har blivit påkörd, eller varit i ett rejält slagsmål!
Han har ett djupt sår på huvudet och haltar :-( Han är trött och sover hela tiden, så han har troligtvis fått hjärnskakning.. Fy fy, han är inte alls pigg lilla gubben. Nu på kvällen har han ätit lite i alla fall, alltid nåt positivt!
Hoppas han blir piggare snart, så vi slipper åka till veterinären med honom.

Igår var det full fart hela dagen, Doris och jag var ju på första skojgilitykursen! Det var superkul, fast tyvärr så var Doris aningen okoncentrerad, hoppas det blir bättre nästa gång. Jobbigt var det oxå, att springa runt på den där banan.. har faktiskt träningsvärk idag, men det är ju bara bra :-)
Igår kväll var Tomas föräldrar här på middag, det var trevligt.

Idag har det varit en riktigt slappardag, superskönt, det behövde jag! Vi har pysslat om Oliver, och glott på film och tv.
Och det ska vi snart fortsätta med, måste ju kolla på Beck kl 21, även fast man har sett alla dom där 100 gånger :-) Men dom är bra!

Imorgon ska jag jobba kväll..skönt!

Om mindre än 2 veckor åker vi på kryssning, det ska bli skitakul! 8 stycken är vi som ska åka.. Jag och Kattis och 6 stycken grabbar, haha det blir grejer det ;-)

Nu kallar soffan på mig igen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0