Sol och värme..

Idag har jag tvättat min bil, tyckte jag var duktigt :-) Doris hjälpte ju till såklart..
Försökte hoppa i vattenstrålen och så!
Det var skönt att hålla på med vatten i den här värmen..
Men det är inte skönt att jobba kan jag ju säga, så himla varmt där inne! Och dom
gamla får ju värmeslag och vätskebrist och gud vet vad.. Alla blir helsnurriga och ingetning stämmer!

Jag tänkte ta och uppdatera er om det som jag odlade tidigare i somras.. Det blidde inget alls!
Snigeljäklarna har ätit upp alltihopa! :-( Det är helt rensat i landet.. skit oxå, bättre lycka nästa år kanske!?

Nä nu måste jag börja förbereda mig för att åka till jobbet..

Kram och puss

Kommentarer
Postat av: Lenisens

Tycker de ska fixa AC till gamlingarna. De måste de. Iallafall tills jag blir gammal... Skynda dig lilla Anna o fixa det!

2007-08-08 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0