Tisdag

Igår var jag ju hos Lenisen.. vi grillade och hade det bra! Mycket trevligt var det :-)

Ikväll ska vi iväg på promenad med hundskolan, det är skojsigt, och bra socialträning för Doris, att gå med massa andra hundar..

Har tagit det väldigt lungt idag, tvättat lite, plockat lite här och där, och sen vart och handlat..
Ska snart gå ner och göra i ordning en tonfisksallad, det blir gott det, är inte sugen på varm mat när det är såhär varmt!

Det blev ju förresten inte så att jag ska vara ledig hela veckan, dom ringde igår och frågade om jag kunde jobba
torsdag och fredag, och det kunde jag ju.. pengar är alltid bra!

Det blev ett kort inlägg, men jag har nog inget mer att rapportera just nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0