Tjo och tjim!

Promenaden igår var ju ingen höjdare kan jag säga.. haha! Vet inte vad det var med Doris, hon visste tydligen inte ens vad hon hette!! Hon var helt i sin egen lilla värld och ville inte alls lyssna på vad vi hade att säga.. Hoppas det går bättre nästa gång!
Och på lördag ska vi på kurs, skojgility, det är agility fast det är inte tävlingsinriktat, det går bara ut på att man ska ha roligt med hunden, inte massa regler och sånt! Det blir nog great!!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket nytta heller måste jag säga, hade ju kommer överens med mig själv att jag skulle städa, men det blev visst inte så, får väl dra ett varv med dammsugaren igen kanske..
Ska snart ta en dusch, sen ska jag åka in till Södertälje och möta Tomas, vi ska åka och storhandla.

Och imorgon ska jag jobba igen, jobbar 15-20.30, det är ju ganska okej, fast det är lite jobbigt för när man jobbar mindre än 6 timmar så har man ingen rast, och man blir himlans hungrig om man käkar vid två innan man åker till jobbet och sen inte ska äta nåt mer.. knepigt det där!
På fredag jobbar jag 7.30-16 det är ju inte lika roligt.. hehe!

Jag har plockat lite i min garderob idag.. huvvaligen vad mycket kläder jag har, det mesta används inte! Men man är ju så dum så man vill ju ändå inte slänga det.. "Jag kanske kommer använda det nån gång"


Vi hörs...
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0