Borta bra men hemma bäst..

Nu är jag hemma igen! Har haft det bra, men det var himlans dyrt i Dublin, gjorde slut på tok för mycket pengar... lite surt! Men det var väldigt mysigt och fint och så :-)

Imorgon är starten på några hektiska arbetsveckor.. Jobbar 11 av de 12 närmaste dagarna.. apuh apuh!
Sen är det ju nästan jul... men här har ingen julkänsla infunnit sig alls.. det kanske kommer, men just nu känns det inte alls lockande!
Känner mig lite låg överhuvudtaget just nu.. men det kanske också går över snart, den som lever får se!

Nu ska jag gå ner och göra köttbullar... smaskens!

Hejselisvejseli..

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hoppas att du hittar julkänslan!
Själv har jag haft den sedan i början av november, hihi.

2007-12-16 @ 19:09:09
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0