Helg!

Nu har jag gjort klart min praktik, det känns ganska tråkigt, för det har varit så väldigt kul och lärorikt. Hade gärna fått varit några veckor till :-)

Idag har jag pluggat rättså mycket, har ju kommit lite på efterkälken nu när jag har praktiserat. Men nu är sista uppgiften på den här kursen inskickat i alla fall, sen återstår det bara ett prov på onsdag! Sen blir det Psykologi B :-/

Om en vecka åker Jenny och jag på kryssning, det ska bli vääääldigt roligt :-))) Wiiiiie!

Ikväll blir det lax till middag, väldigt mumsigt, och lite vin till det såklart!
Imorgon ska vi nog till Linda och Christoffer på födelsedagsfika, Linda fyller nämligen år!

Nu ska jag ta en dusch, innan jag startar med matlagningen..

Ha det gott!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0