*pust*

Äntligen är jag klar med den där jobbiga uppgiften i psykologin.. Känns otroligt skönt, har suttit och tragglat med den där i flera veckor. Sen om den blir godkänd det är ju en annan femma, men jag har i alla fall gjort vad jag kunnat! Nu har jag bara provet kvar på onsdag, sen slipper jag psykologi :-)

I lördags var jag på inflyttingsfest hos Katta, det var väldigt trevligt :-) Vi åt och drack gott, skrålade karaoke och hade allmänt kul!
Sen var vi ute på Torekällberget, det var också mycket kul..
Så igår var man väl inte världens piggaste direkt.

Och det bara snöar och snöar.. börjar bli trött på det nu, men man ska väl inte klaga!
Ska äta lite lunch snart och sen gå en långpromenad med Doris.

På onsdag åker Tomas till tallinn med massa grabbar.. Kul för honom att få komma iväg lite!
Så på torsdag så kommer Kattis hit och då ska vi dricka viiin ;-)
Lenisen! Om du läser detta och har lust och möjlighet att komma då så är du väldigt välkommen det vet du!

Vi hörs snart!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0