Tjolahopp

Jaha vad ska man skriva idag då? Har precis kommit hem från en skön promenad med vovven.
Väntar på att få svar på hur det gick på mitt Sjukvårdsprov som jag gjorde igår.
Igår var jag och Doris och hälsade på Katta och Daimler i nya huset, mycket fint :-) Och Doris blev mycket trött :-)

Imorgon ska Kattis och jag åka till Nyköping och shoppa lite ;-)
Ska försöka hitta nåt att ha på mig på kryssningen på lördag, men det brukar ju inte vara det lättaste! Hittar aldrig nåt..

Nu ska jag gå och äta lite tror jag, slängde bara i mig en avokado innan jag gick ut på promenad ;-)

Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Hej här kommer ett HETT tips för dig som gillar snygga kläder & träning!

Stadium har en tävling där man kan vinna en helt ny träningsgarderob från Nike Woman värd 10.000 kronor!

Klicka på länken
http://calsms.com/338/370/2468/6127749/6130925
och gå med du också!

Tävlingen är gratis att delta i. Det är dessutom så att om du tipsar vänner om tävlingen och en av dem vinner, så vinner du också! Det vill säga: om du vinner, så vinner jag också!

Lycka till :)

2007-02-08 @ 12:00:50
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0