Trött..

... ja jag blir så trött på mig själv!  Har anmält mig till prov i Psykologi B på onsdag.. Visst, fint, inge konstigt med det! Men pluggar jag då? Näää.. Anna hittar på allt möjligt annat som måste göras, som nån slags undanflykt.. helt plötsligt ska det städas och tränas och gud vet vad. Och nu såg jag ju att 11.30 börjar skid-VM, ja men det måååste jag ju bara se! Men HALLÅ!! Jag har en insändningsuppgift som ska göras, men massa frågor som jag inte fattar + en fördjupningsuppgift! Jag undrar när jag hade tänkt göra allt detta.. haha..
Det snöar massor och Doris och jag har varit ute och busat lite i snön, ja Oliver var faktiskt med lite också :-)

Hmm.. nä men om jag skulle ta och sätta mig med den där trista boken nu då.. suck!

Ha det gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0