Härlig dag!

Vi har precis kommit hem från en underbar promenad med Doris... solen skiner och det var väldigt uppfriskande! Doris är helt galen i snön.. Ska se om jag kan lägga in lite bilder från promenaden sen, min dator funkar ju inte och den här är jag inte riktigt haj på ;-)

Ikväll är det fest! Kattis fyller 25 år.. eller ja hon fyllde i december men festen blir nu! Men det gör absolut ingenting, fest är alltid kul!

Nästa vecka är sista veckan på praktiken, usch vad 4 veckor kan gå fort!
På torsdag ska jag nog få vara på operation hela dagen :-)

Nu ska vi kolla på " I en annan del av Köping" ... en helt underbar serie ju!

Tomas fyller ju förresten år idag kan jag ju nämna oxå, så det blir väl lite fika sen på eftermiddagen!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Jempa

Hej!
Hälsa och gratta Tomas på födelsedagen!

Kram Jenny

2007-01-27 @ 23:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0