Nu har jag helg..

...japp det har jag, visserligen skönt, men det är så himla kul på praktiken så jag skulle gärna kunna vara där imorgon oxå! :-)
Imorgon ska Kattis och jag förhoppningsvis träna, om vädret är så att man kan ta sig fram, men det ska det väl vara!
Helgen blir nog ganska lugn och skön.. very nice! Skönt att inte ha nåt planerat..
Och nu har man ju Kattis 25-årsfest att se fram emot ;-) Det blir nog riktigt kul, härligt att Lenisen kunde följa med oxå!

Nu snöar det ute och vi har varit ute och busat lite med Doris i snön :-)

På återseende..

Kommentarer
Postat av: Anki

Gud vad kul att du trivs på din praktik plats. Skönt med helg, själv åker jag till Malmö.
Ha det gott!! Kram

2007-01-12 @ 10:14:24
URL: http://roshag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0