Sjukt nytt år

Japp, så började mitt nya år.. sjukt! Vaknade igår (nyårsdagen) och var totalt deckad, massor med feber och förkyld. Var sängliggande heeela långa dagen igår och som tur var har man en sån söt älskling som tog hand om mig :-)
Men idag är jag mycket piggare och feberfri, tur det!
Imorgon ska det övas hjärt-lungräddning och första hjälpen i skolan!

På fredag kommer Katta och Daimler hit, det ska bli skoj, det var så himla länge sen Doris fick träffa sin bror. Men sen i mars så kommer ju han och ska bo här i fyra dagar, det blir kul!

Nyårsafton då? Jo den var trevlig.. Först åt Tomas och jag massa god mat och drack gott ;-)
Sen kom pappa och Anita in och spelade TP och hällde ut rödvin över hela bordet... haha!
Helt plötsligt var klockan tolv och pappa och Anita drog på sig stövlarna för att gå ner till stutarna och fira in det nya året där ;-) Dom är så rädda för alla fyrvererier, så för att dom ska hålla sig på plats och vara lite lugnare så brukar dom vara där nere vid tolvslaget :-) Tomas och jag gick ut och drack bubbelvin och tittade på fyrverkerier. Sen gick vi alla in till oss igen och fortsatte spela, drack bubbelvin och åt snittar.. en trevlig kväll som slutade vid 04.00 ungefär!

Nästa vecka börjar jag min praktik på IVA, ska bli väldans spännande!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0