Skojigt värre :-)

Det är verkligen superkul på praktiken, absolut nåt jag skulle kunna tänka mig att jobba med!
Idag har jag fått ta några kapillära blodprov (stick i fingret) och ge en spruta :-) Samt mycket annat förstås..
Och det kom en akut hjärtpatient vid lunch, så det blev full rulle.. det var väl typ 3 läkare+2 sjuksköterskor där inne.. jag försökte klämma in mig så långt mot väggen som möjligt för att inte vara ivägen.. hehe! Det var lite läskigt, man är inte van vid såna superstessiga situationer där det gäller en människas liv, men man vänjer sig väl med tiden hoppas jag!

Imorgon är det skola, skönt med lite sovmorgon i alla fall, man blev lite sliten av att jobba 13.30-21.45 i går och sen upp 05.15 och jobba 7-15 idag.. :-)

På fredag ska jag klippa mig, jiiiippi! Äntligen, börjar ju bli långhårig nu ;-)
Helgen blir nog annars ganska lugn, Tomas jobbar fredag kväll, ledig lördag och börjar sen jobba söndag kväll igen.. inge kul.. men men, nån måste ju försörja lilla familjen också, hehe.

Nu ska jag alldeles strax gå ner och titta på livräddarna, när jag äntligen kommer ihåg det, får se om man får lära sig nåt nytt :-)

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0