Trött trött

Usch och fy, idag är jag trött! Var i skolan på lektion om Cirkulationsorganen, och det blev man ju inte ett dugg piggare av! :-/

Annars har jag nog inte alls speciellt mycket att rapportera idag, kanske just på grund av att jag är så himla trött!!
Sitter här och stirrar på skärmen och lyssnar på Winnerbäck.. hmm.. ovanligt!
Winnerbäck for president!!! ;-)

Jempabempa... Kan du komma online på msn nu? Jag ska fråga dig en sak.. tihi tihi! Tänkte om vi skulle ge oss ut på ett litet äventyr ;-)

Nä nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mig!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoho...Vilken toppenbra överraskning du hade åt mig:-) Längtar redan massor!! Puss i ljumsken

2007-01-17 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0