Värdelöst

Min dator har pajat, den vill helt enkelt inte starta.. stendöd!
Så nu sitter jag vid Tomas dator lite.. men jag kommer ju inte åt alla mina "plugg grejer" som jag har på min dator.. värdo!

Helgen har varit både tråkig och rolig.. I lördags fick jag åka till djursjukhuset med Gandalf(katt) för han kunde inte gå på höger framben! Det visade sig att det var ett litet sår på benet som blivit infekterat.. så efter 5 timmar där och 4000kr fattigare i plånboken åkte vi hem igen.. På kvällen var Anki och Niklas här och vi åt och drack och spelade spel och hade allmänt trevligt :-)

Nu ska jag duscha, sen fixa lunch, sen ta mig till min praktikplats :-)
Det är ju sååå halt ute, så det gäller att åka i tid...

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0