Värk

Har så himla ont i höger öra.. Var ju på vårdcentralen i onsdags, men det var inget sa läkaren. Han verkade så himla ointresserad, tittade i örat i 2 sek sen sa han bara: Nä det är inget, hörselgången är lite svullen bara, det kan ta några veckor innan det går över! Tack och hej!
Grejen är ju att jag har haft ont i flera veckor, men nu har det blivit värre och jag har svårt att sova. Blir så förbannad när läkare är sådär nonchalanta... usch och fy!
Jag som ska praktisera den här veckan som kommer och fyra veckor framåt, jag måste ju vara friks till på tisdag, annars är det nog inte så bra att vara på IVA och smitta ner dom som redan är på gränsen till att dö. Jaja, nog om detta!

Igår var det hockey på tv, mycket trevligt... Ssk vann över Rögle med 4-0 och tog därmed över serieledningen :-))
Idag blir det ganska lungt, kanske fixa lite i vårat "renoveringsobjektsrum" ;-)
Ikväll blir det pepparbiff och hasselbackspotatis.. mumma!

Trevlig helg!

Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Anna!

Trevligt att läsa din blogg. :)
Usch för att ha ont i örat. Gnesta VC är inte så mycket att hurra över. En personal på barnens dagis gick till VC för att hon hade ont i örat och de sa att det inte var nåt. Sen fick hon jätteont och åkte till nyköping och då visade de sig att det var kraftig öroninflamation. Nu hör hon tom lite sämra på det örat.
Jimmy var ner med Emil en gång och då sa den doktorn han fick att det inte var nåt. Men Jimmy sa att han hade skirikit hela natten vilken han hade gjort så då kom en annan doktor in och sa att det var på väg att bli en kraftig öroninflamation. beror nog helt på vem man får. Men jag går nästan aldrig ner till VC för jag vet att man alltid får svaret att det inte är nåt. Det är rena rama cykelverkstaden där. Hoppas örat blir bättre snart i alla fall.

2007-01-06 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0