Bilder..

.. Nu tänker jag lägga in lite bilder från när vi var ute på sjön.. bland annat dom som jag tänkte lägga in för några dagar sen, men då inlägget försvann mitt i alltihopa, några bilder kom ju med då, men här kommer resten!! Mår lite bättre idag förresten, så imorgon ska jag jobba!

image73
Jag provade att köra lite båt :-)

image74
Doris leker med sin nyfunne vän Gordon!

image75
Tomas och Doris innan middagen på bryggan

image76
Bad..

image77
Mer bad.. :-)

image78
På bryggan innan hemfärden.

Sådär ja! Det var lite bilder det..

På lördag är det fest (gånger två till och med, hos Anders och Marita och hos Anki och Niklas) det ser jag verkligen fram emot, ska bli superkul! Skojigt att träffa nya människor också :-)
Hoppas på bra väder..

Nu tror jag nog att jag ska lägga mig och kolla på nån film..

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0