Gudomligt söt!

mmm.. vi hittade en ensam, lessen och övergiven liten kattunge utanför huset idag, jättesmal! Men med päls som en riktig liten hårboll :-) Underbart söt! Just nu ligger knyttet på min axel och sover!
Doris har typ adopterat den redan, hon tvättar och fixar och donar! Dom är väldigt söta ihop, även om hon kanske är lite väl stor för den där lilla, det blir lite hårda tag ibland.

Förhoppningsvis så är det någon som vill ta hand om krabaten! Jag skulle gärna göra det, men han jag bor med verkar inte så pigg på det.. hmm!
Den har ätit lite uppblött torrfoder och sen lite lax, det tyckte den mycket om!

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att man får sova lite inatt!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Den är gudomligt söt och ligger och sover i mitt knä för tillfället... för det var lite jobbigt att komma till ett nytt ställe och kolla runt. :o)

2007-08-01 @ 14:12:57
Postat av: Lenisens

Kul att den fick ett nytt hem! =)
Under äppelträdet mellan macken och gummiverkstaden
finns en till liten övergiven.
Han skrek som en galning så vi ställde ut kattmat och korv och wienerbröd.
Det är bara att hämta! Alltså katten. Korven och wienerbrödet är antagligen slut....

2007-08-03 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0