Jobba jobba grilla jobba!

Min huvudvärk har släppt lite nu, otroligt skönt!
Idag har jag jobbat igen :-) Det är himlans roligt för det mesta faktiskt. De gamla är så glada och tacksamma
att man är där och hjälper dom, och en del av dom är riktigt riktigt roliga.. hehe! Man får så mycket tilllbaka, inte minst i form av kramar :-)

På torsdag ska Tomas på Metallica, skojsigt för honom, det hade vart roligt, men så svårt att få tag på biljetter och dyrt var det oxå :-(
På lördag tänkte vi försöka samla ihop lite folk och grilla lite och såklart dricka lite gott.., hoppas det är några som kan komma ;-)

Hmm.. det går inge bra för mina vänners husdjur just nu känner jag.. Anki och Niklas kissemiss Tiger är bortsprungen, och Lena och Peters lilla valp Tjabo ligger på Strömsholms djursjukhus för han har nå slags infektion i lederna, inte alls skojigt!  Hoppas det löser sig för båda två :-(

Nu ska jag krypa ner i sängen tror jag bestämt, ska ju upp 05.45 imorgon.. ve och fasa!

Godnattkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera ;o)
Kram

2007-07-18 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0