Lite shopping..

Idag har jag hunnit med ganska mycket..
På förmiddagen malde vi köttfärs :-) Sen var jag och åt lunch med Linda och Charlie, en jättegullig hundvalp som hon var hundvakt åt. Sen åkte Anki och jag iväg till Botkyrka typ, där hade dom nån ny affär med massa billiga och roliga pryttlar :-)))Tyvärr är ju inte ekonomin på topp, men det vart lite godis(ooops) och en frisbee till Doran, den gillade hon!  Vi hann in en sväng på Hem Ljuva Hem i Järna oxå!

Ska snart försöka sova, ska upp och jobba imorgon igen, börjar 7.. suck! Tänkte ta mig upp i tid och inte försova mig som jag gjorde härom dagen, men det var iofs för att jag hade ställt klockan på fel tid! :-S
Börjar bli halvt senil tror jag, idag hittade jag en påse kycklingfileér i grönsakslådan i kylen, som jag tydligen har lagt där för några dagar sen, dom skulle ju inte alls vara där utan i frysen... dom var ju inte så fräscha nu, var ju bara att slänga! *morr*


Godnatt med er..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0