Vardag igen..

Helgen har varit mycket bra! Festen hos bror min var trevlig, synd att vi inte hann stanna längre bara..
Festen hos Anki och Niklas var skitkul, även fast dom hade hittat på massa knasiga lekar och grejer som skulle göras :-) Men festen innehöll det mesta som en fest bör innehålla.. haha
Och det var mycket trevligt folk!
Bland annat så kom Anki och jag fram till att dagens rockringar är alldeles för små... Jag trodde lixom att jag var drottningen av rockring, vilket var heeelt fel, kunde ju inte alls längre.. bah!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, så nu ska jag varva ner lite och sen gå och snutta kudde, ska upp och jobba imorgon bitti igen!

Till sist vill jag bara säga Tack tack tack tack till Lenisen för att du finns!! Utan dig vore jag bara en liten lort ;-)

Natti natti!

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0